SADRŽAJ I OGLAŠAVANJE NA YOUTUBE MREŽI

IZRADA SADRŽAJA, KREIRANJE KAMPANJA I NJIHOVA OPTIMIZACIJA I IZRADA I PRAĆENJE STRATEGIJE NASTUPA NA YOTUBE-U

280

YOUTUBE MARKETING

detaljni opis za različite vrste usluga

 

 

Za najmlađe potencijalne klijente starosti do 30 godine, YouTube je najbolja platforma za doseg do njih. Kod populacije do 55 godina, nalazi na trećem mestu. Ovo proizilazi iz činjenice da sve veći broj ljudi na svojim televizorima pušta YouTube sadržaj a ne kanale kablovske televizije, i da će svoje slobodno vreme pre posvetiti ovoj platformi u odnosu na konvencionalne kanale.

 

Ljubitelji određenog brenda su najvažnija ciljna grupa jer predstavljaju

aktivne korisnike koji će vrlo verovatno izvršiti kupovinu. Samim tim,

veoma je važno razvijati dobre odnose sa njima, u vidu

približavanja njihovim zajednicama, potrebama i njihovom

načinu života. Nekoliko je raloga zašto je YouTube toliko važan

za Vaš brend. *Sa preko 3 milijarde pretraživanja svakog meseca

predstavlja drugu po redu najveću pretraživačku mrežu.

*Doseže do velikog broja korisnika u samom trenutku

gledanja videa. *Daje mogućnost uskog ciljanja

prema lokaciji, interesovanjima pa čak i vrsti

YouTube kanala koje korisnici posećuju. *Omogućava

jasno definisanje iznosa budžeta. *Omogućava merljivost svih parametara kampanja.

 

Najveća prednost oglašavanja na YouTube-u je TrueView in-stream opcija gde se plaćanje vrši po tek kada korisnik odgleda 30 sekundi video oglasa (ili kada se odgleda ceo ako je video kraći od 30 sekundi). Ovaj način naplate je korektan prema oglašivaču jer ako korisnik odgleda nekoliko sekundi videa i odluči da preskoči oglas, Vama kao oglašivaču se ništa ne naplaćuje.

 

Postoje dva formata YouTube oglasa:

  • In-stream ili video discovery ads – oglasi koji se prikazuju na početku, ili u toku trajanja nekog videa i mogu se prekinuti nakon pet sekundi i
  • Bumper ads – oglasi koji traju 6 sekundi ili manje i ne mogu se prekinuti.

 

Pored YouTube platforme, ovaj vid oglašavanja se može usmeravati i ka veb sajtovima koji su deo Google Display mreže. YouTube oglašavanje omogućava pričanje priče Vašeg brenda, proizvoda ili usluge na upečatljiv način. Na taj način Vaše poslovanje može se pozicionirati visoko u svesti potrošača. Kako biste dosegli do što većeg broja potencijalnih kupaca prisutnost na  YouTube-u je naizostavni način oglašavanja.

 

 

 

 

Mi Vam nudimo tri opcije YouTube marketinga

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SADRŽAJ NA

YOUTUBE MREŽI

IZRADA SADRŽAJA

NA YOUTUBE-U

130

KREIRANJE KAMPANJA I NJIHOVA OPTIMIZACIJA NA YOUTUBE-U

OGLAŠAVANJE NA YOUTUBE MREŽI

170

youtube-digitalni-marketing-agencija-pixel

YOUTUBE MARKETING

detaljni opis za različite vrste usluga

 

 

Za najmlađe potencijalne klijente starosti do 30 godine, YouTube je najbolja platforma za doseg do njih. Kod populacije do 55 godina, nalazi na trećem mestu. Ovo proizilazi iz činjenice da sve veći broj ljudi na svojim televizorima pušta YouTube sadržaj a ne kanale kablovske televizije, i da će svoje slobodno vreme pre posvetiti ovoj platformi u odnosu na konvencionalne kanale.

 

Ljubitelji određenog brenda su najvažnija ciljna grupa jer predstavljaju

aktivne korisnike koji će vrlo verovatno izvršiti kupovinu. Samim tim,

veoma je važno razvijati dobre odnose sa njima, u vidu

približavanja njihovim zajednicama, potrebama i njihovom

načinu života. Nekoliko je raloga zašto je YouTube toliko važan

za Vaš brend. *Sa preko 3 milijarde pretraživanja svakog meseca

predstavlja drugu po redu najveću pretraživačku mrežu.

*Doseže do velikog broja korisnika u samom trenutku

gledanja videa. *Daje mogućnost uskog ciljanja

prema lokaciji, interesovanjima pa čak i vrsti

YouTube kanala koje korisnici posećuju. *Omogućava

jasno definisanje iznosa budžeta. *Omogućava merljivost svih parametara kampanja.

 

Najveća prednost oglašavanja na YouTube-u je TrueView in-stream opcija gde se plaćanje vrši po tek kada korisnik odgleda 30 sekundi video oglasa (ili kada se odgleda ceo ako je video kraći od 30 sekundi). Ovaj način naplate je korektan prema oglašivaču jer ako korisnik odgleda nekoliko sekundi videa i odluči da preskoči oglas, Vama kao oglašivaču se ništa ne naplaćuje.

 

Postoje dva formata YouTube oglasa:

  • In-stream ili video discovery ads – oglasi koji se prikazuju na početku, ili u toku trajanja nekog videa i mogu se prekinuti nakon pet sekundi i
  • Bumper ads – oglasi koji traju 6 sekundi ili manje i ne mogu se prekinuti.

 

Pored YouTube platforme, ovaj vid oglašavanja se može usmeravati i ka veb sajtovima koji su deo Google Display mreže. YouTube oglašavanje omogućava pričanje priče Vašeg brenda, proizvoda ili usluge na upečatljiv način. Na taj način Vaše poslovanje može se pozicionirati visoko u svesti potrošača. Kako biste dosegli do što većeg broja potencijalnih kupaca prisutnost na  YouTube-u je naizostavni način oglašavanja.

 

 

 

 

Mi Vam nudimo tri opcije YouTube marketinga

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

youtube-digitalni-marketing-agencija-pixel