OSNOVNE ČINJENICE O OGLAŠAVANJU NA DRUŠTVENIM MREŽAMA

 

 

 

Prosečna osoba provede oko 150 minuta dnevno listajući neke od najpopularnijih društvenih mreža (Instagram, Facebook, Linkedin), tražeći sadržaj koji mu odgovara.  Zbog ovih dva ipo sata dnevno jako dobro je imati profil na društvenim mrežama.

 

Glavne prednosti društvenih mreža su u tome što su one odličan prostor za dvosmernu komunikaciju, kao i njihova sposobnost da prenose poruke na najbrži mogući način. Potencijal digitalnih platformi ogleda se u tome što se na njima nalazi more korisnika koje možemo podeliti u manje grupe, te se našim reklamama obraćati kome želimo.

 

Upravo su ovo uvidele sve velike kompanije, trudeći se da se istaknu u digitalnom svetu i time ojačaju svoj imidž. Danas je građenje brend identiteta nezamislivo bez prisustva na društvenim mrežama, pa se tako pokazalo tačnim da u poslovanju bolje prolaze firme koje komunikaciju sa ljudima vrše i na ovaj način. Uz zanimljiv sadržaj u vidu fotografija, video klipova, anketa i drugih stvari koje pozivaju na reakciju korisnika, zajedno sa pratećim plaćenim reklamiranjem tog sadržaja, postiže se veća vidljivost na mrežama, snažnija povezanost sa publikom i mogućnost direktnog obraćanja.

 

Mi Vam možemo pomoći u kreiranju zajednice na društvenim mrežama u skladu sa unapred dogovorenim ciljevima i strategijom komunikacije. Kreiranje kvalitetnog vizuelnog sadržaja praćenog originalnim tekstovima uz oglašavanje, doprineće jačanju vašeg digitalnog profila.

 

 

Koja društvena mreža će u vašem slučaju dati najbolje rezultate?

 

Korisnici društvenih mreža danas nailaze na more informacija, pa je zato potrebno dati im ono što im je zaista potrebno i time zadovoljiti njihov svakodnevni boravak na Instagramu, Fejsbuku ili nekoj drugoj platformi. Zato je neophodno sadržaj koji se plasira i ton komunikacije prilagoditi svakoj društvenoj mreži pojedinačno i različitim posetiocima koji ih koriste.

 

Za koju ćete se od njih odlučiti zavisi od karakteristika vašeg proizvoda, ciljeva firme i prednosti koje imate u odnosu na konkurente na tržištu. Nudimo Vam  kompletno vođenje profila i razvijanje dugoročne strategije kao početak puta, obzirom da nakon toga dolaze analize urađenog radi potencijalno potrebnog prilagođavanja strategije.

 

 

 

Fun Facts o društvenim mrežama i šta možete očekivati od njih

 

 

FACEBOOK

 

Ako ste krenuli bez njega, krenite ispočetka u svetu ga koristi preko 2,5 milijarde ljudi. U Srbiji oko 68% stanovništva ima više ili manje aktivan Facebook nalog. U nepreglednom okeanu objava u vidu fotografija, tekstova i video materijala, Vi treba da se istaknete. Treba da pokažete da ste bolji od ostalih koji koriste ovu društvenu mrežu u iste svrhe. Najveći broj biznis korisnika koristi ovu mrežu na nivou ličnog profila, dakle bez ikakvog efekta. 

 

 

INSTAGRAM

 

Platforma bez koje Facebook ne bi bio ono što jeste. Mesto dobrih fotografija, na čije skrolovanje korisnici koriste sve više i više vremena. Uz dobar i adekvatno plasiran sadržaj, svoje poslovanje ćete podići na viši nivo uz pomoć Instagrama. Činjenicu da je ovo najveće igralište milenijalaca, generacije Y gladnih znanja i novih informacija, koji svoju zavisnost od interneta i pametnih telefona ne mogu da kontrolišu.

Instagram se menjao se u skladu sa trendovima i prilagođavao se svojim korisnicima čemu duguje svoju popularnost. Prilagodili su i svoj Instagram Story, sve mora ići brzo i biti dinamično. Fotografija za sedam a video za 15 sekundi moraju privući pažnju posmatrača. Prava kampanja će Vam za ovo kratko vreme iznedriti kupc na koje niste ni računali

 

 

LINKEDIN

 

LinkedIn je mreža stručnjaka i ozbiljnih poslovnih ljudi čija je osnovna misija da izgradi veze između potencijalnih kupaca, klijenata i partnera. Svojom strategijom ozbiljne relevantne institucije spaja ljude sa željenim proizvodom, i klijente sa neophodnim uslugama.

 

 

Ponaosob, a možda i zajedno - Facebook, Instagam i LinkedIn, su tu da Vas prikažu na pravi način, približe Vas potencijalnom korisniku na pravi način i ostvare najvažniji cilj – da prodaju Vaš proizvod ili uslugu.

MARKETING USLUGE

KOJE NUDIMO NA

FACEBOOK OGLASNOJ PLATFORMI

* IZRADA SADRŽAJA

 

* KREIRANJE KAMPANJA 

 

* OPTIMIZACIJA KAMPANJA

 

* MERENJE RAZULTATA

 

*KREIRANJE IZVEŠTAJA

MARKETING USLUGE

KOJE NUDIMO NA

YOUTUBE OGLASNOJ PLATFORMI

* IZRADA SADRŽAJA

 

* KREIRANJE KAMPANJA 

 

* OPTIMIZACIJA KAMPANJA

 

* MERENJE RAZULTATA

 

*KREIRANJE IZVEŠTAJA

MARKETING USLUGE

KOJE NUDIMO NA

INSTAGRAM OGLASNOJ PLATFORMI

* IZRADA SADRŽAJA

 

* KREIRANJE KAMPANJA 

 

* OPTIMIZACIJA KAMPANJA

 

* MERENJE RAZULTATA

 

*KREIRANJE IZVEŠTAJA

MARKETING USLUGE

KOJE NUDIMO NA

LINKEDIN OGLASNOJ PLATFORMI

* IZRADA SADRŽAJA

 

* KREIRANJE KAMPANJA 

 

* OPTIMIZACIJA KAMPANJA

 

* MERENJE RAZULTATA

 

*KREIRANJE IZVEŠTAJA