SADRŽAJ I OGLAŠAVANJE

NA LINKEDIN MREŽI

IZRADA SADRŽAJA, KREIRANJE KAMPANJA I NJIHOVA OPTIMIZACIJA I IZRADA I PRAĆENJE STRATEGIJE NASTUPA NA LINKEDIN MREŽI

320  

linkedin MARKETING

 

 

 

LinkedIn predstavlja ozbiljnu ulaznicu u profesionalni svet koji svoje vreme provodi u digitalnom okruženju. On je idealna mreža za B2B organizacije, koja za cilj ima targetiranje i dostizanje isključivo ljudi koji se nalaze u poslovnom okruženju.

 

LinkedIn predstavlja mrežu profesionalaca. LinkedIn oglašavanje omogućava tržištu da iskoristi sav njegov potencijal nudeći sledeće prednosti:

  • Napredne funkcije ciljanja;
  • Širok spektar oglasa, uključujući reklamne oglase i partnerska rešenja;
  • Fleksibilnu kontrolu budžeta;
  • Alate za generisanje lead-ova u cilju povećanja konverzija;
  • Alate za praćenje i analizu performansi;
  • Višestruke jezičke opcije;

 

Oglasi na LinkedIn mreži pružaju mogućnost takozvanih sigurnih impresija. Pre plaćanja, možete proveriti do kolikog auditorijuma Vaš oglas može potencijalno stići.

 

Osnovni cilj LinkedIn mreže je da izgradi veze između potencijalnih kupaca, klijenata i partnera, da  spoji prave ljude sa pravim proizvodom i klijente sa uslugama koje su im potrebne.

 

Ova društvena mreža može da se pohvali sve većim prisustvom kompanija i korisnika. ukoliko želite da imate ozbiljan nastup na ovoj društvenoj mreži i da vaš proizvod ili usluga stigne na pravu adresu, sadžaj vaše stranice i prezentacija na LinkedIn mreži moraju ostaviti ozbiljan poslovni utisak.

 

Neadekvatan sadržaj ne samo da neće dati prave rezultate već će napraviti suprotan efekat. Negativan prvi utisak će Vas trajno udaljiti od ozbiljnih klijenata.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mi Vam nudimo tri opcije LinkedIn marketinga

SADRŽAJ NA VAŠEM

LINKED NALOGU

IZRADA SADRŽAJA

NA VAŠEM LINKEDIN NALOGU

170 

OGLAŠAVANJE NA LINKED MREŽI

KREIRANJE KAMPANJA I NJIHOVA OPTIMIZACIJA NA LINKEDIN MREŽI

170