SADRŽAJ I OGLAŠAVANJE NA

FACEBOOK MREŽI

IZRADA SADRŽAJA, KREIRANJE KAMPANJA I NJIHOVA OPTIMIZACIJA I IZRADA I PRAĆENJE STRATEGIJE NASTUPA NA FACEBOOK-U

250

FACEBOOK MARKETING

 

 

 

Prisustvo kompanija, bilo malih ili velikih, na ovoj društvenoj mreži odavno se podrazumeva. Samo prisustvo neće mnogo pomoći u pretvaranju ogromne baze Facebook korisnika u potencijalne kupce Vaših proizvoda ili usluga. Nije dovoljno da samo budete prisutni i ponešto objavite. Samo kvalitetan sadržaj koji se aktivno menja može konvertovati publiku koja dolazi 

sa Facebooka u kupce.

 

Za početak, potrebno je napraviti plan i jasnu strategiju. Vaša Facebook stranica je publika u kojoj okupljate ljude koji imaju isto interesovanje - ono što vi nudite! Potrebno je dosta truda i vremena kako bi ta zajednica dovoljno porasla i kako biste publiku pretvorili u kupce. Onog trenutka kada se to desi, moći ćete da ‘ubirate plodove’. Što je sadržaj kvalitetniji procenat konverzije posmatrača u kupce će biti veći. Veoma bitna stavka je i da sadržaj bude postavljen u skladu sa pozitivnim protokolima same Facebook platforme.

 

Kada smo postigli uvodne preduslove možemo preći na sledeći korak.

 

Sada je potrebno je da poruku koju ste kreirali na pravi način

uzviknete tako jasno i glasno, kako bi došla do pravih

konzumenata. U ovom koraku uvodimo Facebook

reklamne kampanje, u kojima targetiramo

sve one posmatrače koje želimo u bazi naših

potencijalnih potrošača. Razumevanje Facebook

platforme za reklamiranje nije jednostavan proces,

potreban Vam je ekspert. Potreban Vam je kvalitetan

sadržaj, potrebna Vam je strategija i neko ko će tu strategiju

sprovesti u delo. 

 

 

Facebook zajednica vaših obožavalaca koja se svakodnevno uvećavaće

uz pomoć oglasi, koji ciljaju upravo ove ljude, će jednim delom postati i zajednica

Vaših potrošača. Nakon određenog vremena i kontinuiranog rada, počinju da vam se javljaju kupci koji vas već neko vreme prate na Facebook-u. Dopada im se ono što nudite i stekli su poverenje u ono što nudite. Zapravo, samo je bilo pitanje vremena kada ćete im zatrebati. Jer društvene mreže nisu mesto na kome će neko pretraživati proizvod ili usluge, već je obrnuta filozofija u pitanju. Vi nudite kroz pričanje priče o svom brendu.

 

Koliki ćete procenat konverzije obožavalaca u kupce imati, zavisi samo od kvaliteta sadržaja i načina postavljanja reklamne kampanje. Sve one obožavaoce koje ne ubedite u svoj brend ste nepovratno izgubili, neko se nametnuo bolje od Vas.

 

 

 

Mi Vam nudimo tri opcije Facebook marketinga

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SADRŽAJ NA

FACEBOOK MREŽI

IZRADA SADRŽAJA

NA FACEBOOK-U

120

KREIRANJE KAMPANJA I NJIHOVA OPTIMIZACIJA NA FACEBOOK-U

OGLAŠAVANJE NA

FACEBOOK MREŽI

170

facebook-oglasavanje-marketing-kampanje
facebook-oglasavanje-marketing-kampanje